Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Thread: Canadian Diamond Traders

Email problem RKS Computer Solutions's Avatar
    Thanks
    Been there, done that... Hallo Faan, geld in, niks uit, vergeet maar...

Ek was bitter vroeg in CDT in, was 'n offbeat chance wat ek gevat het, nog nie 'n sent gesien nie, weet nie eers waneer laas ek ingelog het of probeer kyk het hoe ver ek op is nie... So, don't bother...

Thanks
    Wow!!!

David Thornton has been talking to CDT's Director and trying to extort him!!!

Read the full story, and listen to the phone recordings by clicking the following link:
    cdtforever
    Last edited by Dave A; 27-Jul-08 at 09:47 AM.

Email problem
    Thanks

Thumbs up

Hi,

Ek wil graag vir julle baie dankie se vir so site om te sien dat daar n klomp mense is wat jou help om die regte besluite te neem voordat jy betrokke raak in n sake geleentheid. Dis great.

Daar is egter vir my n bekommernis in die hele saak. "WHAT YOU LOOK FOR YOU ATTRACT" As jy net soek vir "Scams" sal jy dit in als kry. Daar is nie altyd balans in die antwoorde nie en dit is dan on akurate inligting. Het enige van julle die moeite gedoen om uit te vind of daar wel sukses verhale van CDT in Suid Afrika is en hoeveel mense hier al betaal is met $ en Diamante. Ek is een van hulle en ek kan vir jou name gee van meer as 15 mense wat wel diamente en geld ontvang het saam met my.

Die is n behoorlike besigheid en moet so bedryf word, as jy nie in jou besigheid werk nie moet jy nie vergoeding verwag nie, ons het behoorlik navorsing in die regs aspek van CDT in SA gedoen en ek kan met gemak vir jou se dat daar geen probleem met die besigheid is nie. Australia is 100% weer op datum en die overheid is tevrede met CDT daar.

Ek wil julle graag nooi om enige vrae wat julle het aan my te rig en ek sal graag antwoord. Julle kan ook na my kantore kom in Pretoria vir n voledige aanbieding om vir jouself te besluit of dit vir jou is of nie. Die besigheid is nie vir almal nie.

Vir al die mense wat wel die kaans vat sal die vrugte volop wees.

Groete
    Andre CDT Pretoria

Thanks
    Hi
    My naam is Vernon en ek is deel van die CDT span in Pretoria. Ek het aan die einde van Julie 2007 my eerste posisie gekoop en ek het nou al 13 posisies. As alles goed gaan behoort ek in Januarie 2008 my eerst geld te ontvang en die diamante. Die vinigste wat 'n persoon in die Pta span geneem het om sy eerste geld en diamante te ontvang was 8 weke. Die persoon wat my voorgestel het het 9 weke geneem. Kyk na WWW.cdtforever.com/idt/mackie1
    Vernon

Thanks
    Thanked 2,676 Times in 2,258 Posts
    Blog Entries
    With payments confirmed, should I be moving this thread into the MLM section?

The question is whether it is a pyramid scheme or multi-level marketing. Anyone got any insights on this?

Thanks

CDT

Hi

In 'n piramiede skema is daar gewoonlik nie 'n produk nie. Dit is bloot 'n beleggings skema waar daar buitesporige divedende belowe word. Die geld wat in die skema belê word gaan gewoonlik na die persoon toe wat heel bo aan die piremiede is. Die aansluiting fooi word gebruik om die persoon wat bo is te vergoed. Sodra daar nie meer mense in koop in die skema nie sal dit plat val en almal wat laaste in gekoop het sal al hul geld verloor.
    In 'n MLM skema moet jy mense kry wat onder jou aansluit. Jy verdien geld as die mense onder jou produkte koop of verkoop. As die mense onder jou niks doen nie kan jy nie geld verdien nie.
    CDT is 'n unieke konsep. Al wat jy moet doen is om 'n 120 usd deposito te maak op jou eerste .25 karaat diamant. Jy moet dan slegs twee persone kry wat ook hulle 120 usd deposito's neersit op hul eie .25 karaat diamante. Jy verdien geld uit die verkope van diamnante wat plaas vind op 'n diamant tafel.
    www.cdtforever.com/idt/mackie1

Thanks
    Blog Entries
    Hi mackie and welcome to the debate. Thanks for taking the time to shed some light on this.
    Quote Originally Posted by mackie1 View Post
    In 'n piramiede skema is daar gewoonlik nie 'n produk nie.
    Unfortunately, the presence of product alone is not the only criteria, but it certainly is a good place to start. I watched the presentation and as usual the devil is in the fine print, which I could not find. So if you could clear up my understanding on the product side for starters.

There seems to be two entry levels - one a deposit of $120 and one for a deposit of $520.
    On this deposit system, would I be right in saying you need to top up to the relevant full purchase price before actually receiving diamonds?

Then if I've got this right, for the "cheaper" entry level of $300, you do actually receive a diamond/diamonds to the value of at least $400 and for the $1000 entry level you do actually receive a diamond/diamonds to the value of $2000?

Let's ignore the fact that there is a significant difference between "retail" prices and actual market prices for the time being as that would just confuse the system analysis.

Email problem
    Thanks

Thumbs up CDT Presentations

Hi Dave,

You are spot on with the 2 entry deposits $120 for the Feeder program and $520 for DTP.

To answer your Question if you pay the full price of $300 or $1000 the Diamonds will be sent to you immediately. You can now use the Diamonds to help you market CDT. This option is also called the Feeder Plus or DPT plus program. If you go this route and you pay the full amount in the beginning you can actually choose the exact diamond or pendant you want with the value of $2000.

This is an awesome business and I have seen the people's lives change that receive money. In my office we have 6 directly in my team that have been paid R18000 in cash. Not bad!!!!!!!!

Live with Passion
    Andre
    www.cdtforever.com/idt/apie4
    Last edited by Apie4; 05-Dec-07 at 08:44 PM. Reason: Just want to put footnote

Thanks
    Blog Entries
    Thanks Andre for clearing that up.

That moves us to the next question.

There are four levels:
    • Miner
    • Cutter
    • Polisher
    • Collector

Now it seems to move from Miner to Cutter you need to put 8 on your frontline (sell 8 immediately below you). Is that right?

Thanks

Canadian Diamond Traders

Hi there
    On a diamond table there is 4 levels. There is 1 collector, 2 Polishers, 4 Cutters and 8 Miners.
    The collector, polisher and cutter levels is always occupied. There is only positions available on the
    miner level. When you enter the program you will land on the table as were your sponsor is on.
    You will fill the first open position on the miner level. You only need to do two sale that’s all.
    You can have as many positions as you can afford but the rule is that you must get two sales for
    each position as soon s possible.
    Any body on the table can get sales to fill up the miner positions.
    It can happen that when you enter the table you can land on the last miner position and then
    promotions will take place. You will the be promoted to a cutter position.

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Did you like this article? Share it with your favourite social network.

Did you like this article? Share it with your favourite social network.